Template:Disclaimer for translation: Difference between revisions

From Wikimedia Foundation Governance Wiki
Content deleted Content added
Dungodung (talk | contribs)
Archenzo (talk | contribs)
traduzione italiana
Line 1: Line 1:
'''Warning''' : This page is a translation of a Wikimedia Foundation policy. The translation is for informational purposes only, and is not a substitute for the official policy. The original version of the policy, found [[{{{original}}}|here]], is the only definitive and official version.
'''Attenzione''' : Questa pagina è una traduzione di una ''policy'' di Wikimedia Foundation. La traduzione è fatta a puro scopo informativo e non sostituisce la ''policy'' ufficiale. La versione originale si trova [[{{{original}}}|qui]], ed è l'unica ''policy'' definitiva ed ufficiale.


<noinclude>
<noinclude>

Revision as of 20:38, 14 May 2007

Attenzione : Questa pagina è una traduzione di una policy di Wikimedia Foundation. La traduzione è fatta a puro scopo informativo e non sostituisce la policy ufficiale. La versione originale si trova [[{{{original}}}|qui]], ed è l'unica policy definitiva ed ufficiale.


Other language versions

This template is used only in case the proper language version is not available yet. You may help to create your own version at m:Translation requests/WMF/disclaimer

used on this website